søndag 1. mai 2016

Svaner på Holmen.

Jeg har ønsket meg svaner rundt Holmen fordi de er så vakre. Har ikke helt trodd på at de ville komme, så i påvente av det har jeg matet ender. De er fine de også, spesielt når de svømmer rundt med en liten flokk med dunnøster etter seg. Svaner er så sjeldne. Her blir de ikke mottatt med høflighet. Walter raste og laget de merkeligste lyder for å få den antatte fienden vekk.


De våget seg likevel helt inn til Holmen når det ble bydd på brødskiver. Så der røk morgendagens matpakke. Nå samler jeg inn brød for å ta med meg ut på onsdag. Håper de er der og venter på meg. Monty og Walter får bare tåle konkurranse.

1 kommentar:

  1. Emilie Gundersen, emilie.gundersen@ba.no13. september 2019 kl. 06:45

    Hei!
    Mitt navn er Emilie Gundersen, og jeg er journalist i BA. Jeg kom tilfeldigvis over denne bloggen, hvor du skriver at dere bor på en holme "utenfor Bergen". Jeg skriver lokale boligsaker, og er nysgjerrig på hvor dere bor og om vi kunne tatt en prat?

    Vil du ta kontakt på mail emilie.gundersen@ba.no, så kan vi snakkes nærmere? Håper på å høre fra deg, og på forhånd tusen takk for svar.

    Mvh
    Emilie Gundersen

    SvarSlett