mandag 20. mai 2013

Våre bønner ble hørt,,,,

     

Ja virkelig, så sannelig ble det en sommerpinse i år også. Skikkelig sydensommer. Sånn at du kjenner at det blir for varmt. Sånn et en nesten begynner å klage på varmen, men tar seg i det i siste liten.
Dermed er sesongen i gang. Hagemøbler er på plass og tatt i bruk.Stiene er rakt og bålet er brent.
Det ble gjort forrige helg. Jeg har lært meg å sitte i ro i godstolen når solen skinner. Vi har nok grådager å ta av til arbeid.
 Dessverre ser det ikke ut som det er vår. Nesten all lyngen er brun. Jeg tror at en del vil bli grønt igjen men mye er nok ødelagt på grunn av den kalde vinteren.


Litt ny pynt fra JYSK kom på plass på utebordet. 3 fine forskjellige små flasker eller vaser. Meningen er selvfølgelig å ha blomster fra Holmen oppi. Men foreløpig er det ikke en eneste blomst å finne. Så kunstige fra butikken får holde,
 Lyset er et solcellelys. Så det lyser av seg selv når det blir mørkt nok.




Jeg håper det blir mange oppvasker ute denne sommeren.

2 kommentarer:

  1. Lekkert! Så fine utemøbler og utsikten til vannet ser upåklagelig ut! Deilig, skikkelig sommerstemning her ja!

    SvarSlett
  2. Fine bilder og "akkurat som jeg skulle ha sagt det sjøl!" ang. tanker om temperaturen. Det ble litt for hett ved hytteveggen til tider, så det var godt å kunne gå ut på "vår" egen holme/odde og lufte oss litt. Der er det alltid en liten trekk, og i helga var den god å finne.

    Håper og tror du får brukt det flotte kopphåndkleet ditt mange ganger i sommer! :))

    SvarSlett