onsdag 18. juli 2012

Makrellen er rundt Holmen.


På fine vindstille kvelder sitter vi på terrassen og nyter solnedgangen. Da får vi med alt som skjer i og på sjøen. Plutselig begynner sjøen og koke eller vi hører store plask. Fiskestangen er ikke langt unna. Så da er det bare å prøve lykken, og nå er makrellen her! Kattene skjønner nå at det kan bli en godbit å få. 


Forferdelig mye liv i denne fisken. Vet ikke helt om jeg våger meg på den. Best å vente litt.


Ikke alltid så lurt å vente. Storebror Walter gikk direkte til åtak og fikk lønn for strevet.

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! Flotte bilder, god tekst! :) Du skriver om solcelledrevet leselampe fra Ikea. Jeg finner den ikke på Ikea's internettside. Ser du skrev innlegget i fjor høst, så det kan hende den er ute av sortementet?

    SvarSlett
  2. Tusen takk for flotte strømtips Oliv !

    Nå har jeg gått litt berserk i solcelleutvalget på Biltema og Clas Ohlson, det er jo faktisk ganske billig ! Har kjøpt lampe til utedoen hvor det følger med et lite solcellepanel. Og solcellelader for mobil og mp3spiller, og den lilletassen lader jo selv i overskyet vær. Også rekkverklys...og de lyser fortsatt fra i går, gått 13 timer nå (...litt unødvendig men...) Også skal jeg kjøpe noen av lampene som kan lades opp i vinduskarmene, kjekt *S*

    Er du fornøyd med lysdiodene med sensor på vinteren? Lest noe om at batteriene ikke fungrer så godt i kuldegrader?

    Hilsen Vibecke

    SvarSlett