tirsdag 13. august 2013

Et sted for velvære.


Det blir god plass på rommet med snurredassen. Det meste utvendig er ferdig men inne må vi legge gulv og ha på kledning. Nå må vi fundere litt på hvordan det skal bli. Får jeg bestemme helt alene skal det bli et rom for velvære. Litt luksus, rom og tid til seg selv.
En vaskeservant og skap fra IKEA står på ønskelisten.
Mens jeg venter på det duger fatet og vannmuggen som jeg kjøpte på IKEA sikkert tidlig på åttitallet.
Jeg har malt en gammel treskap som er ment for slike fat. Det har min far laget så det skal få sin plass der.
En viktig ting i rommet er et lys med bevegelsesdetektor. Da kommer lyset på når en åpner døren. Men levende lys må til her også.
Så får vi se da hva vi skal gjøre med plassen. Kanskje kommer det både vedovn og dusj!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar