onsdag 1. februar 2012

Reisevesker til Holmen.


Hva pakker jeg i når jeg skal til Holmen? Trille koffert ? Oversiktlig, men passer ikke.  Ryggsekk? Blir for trangt og uoversiktlig. Bag? Det beste alternativet, men så blir det alltid for liten plass. Dermed har jeg pakket i en blå Ikeapose. Veldig praktisk men ikke særlig pent.
Så, endelig har jeg sydd min egen Ikeaveske av voksduk  fra Stoff og Stil. Det ble også nok til to små vesker.



Denne skal være til kamera. Da er det alltid lett tilgjengelig og skjermet fra for eksempel sjøsprut.
Veskene skal bare være til Holmen. Så er det bare å vaske klær og legge de på plass i vesken igjen. Dermed er alt klart til neste besøk.


Veskene passer fint inne. Da kan jeg sette de fra meg uten at det ser rotete ut.
Men neste gang jeg er på Ikea skal jeg kjøpe flere poser. De er veldig slitesterke og lette å frakte matvarer fra butikk til bil til båt og videre opp til hytten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar